FAQ

Zamówienie

Czy można zamówić tytoń do shishy z wysyłką?

Możliwość ta jest dostępna dla klientów posiadających konto firmowe. W pierwszej kolejności należy założyć konto i wypełnić dane adresowe konta (Moje Konto -> Adresy), w tym adres wysyłki i adres rozliczeniowy z NIP firmy włącznie. Po wprowadzeniu danych prosimy o kontakt, np. przez formularz kontaktowy, chat na sklepie lub email na adres sklep@cybuchshisha.pl z prośbą o aktywację konta firmowego. W wiadomości należy wyraźnie wskazać adres email, na które zostało zarejestrowane konto na stronie sklepu. Po aktywacji będzie można zamawiać tytoń na identycznych zasadach, co inne produkty

Czy można dokonać zmiany w złożonym zamówieniu?

W celu dokonania zmiany w złożonym zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy można anulować złożone zamówienie?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt – najlepiej telefoniczny.

Czy towary zakupione w ramach dwóch różnych zamówień można otrzymać w jednej paczce?

Aby połączyć dwa oddzielne zamówienia, przy składaniu drugiego z nich prosimy wpisać w polu “uwagi” numer poprzedniego.

W jaki sposób można śledzić stan realizacji zamówienia?

Na podany w zamówieniu adres email wysyłany jest link do strony internetowej, na której można śledzić status wysyłki.

Jak długi jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 13:00 (Poniedziałek – Piątek) wysyłane są jeszcze tego samego dnia, zaś te złożone później, następnego. Wysyłka trwa z reguły 1 dzień, sporadycznie 2 dni. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 48 godzin.

płatności

Jakie oferujemy szybkie płatności online?

W naszym sklepie internetowym można wygodnie zapłacić poprzez:

  • bramkę płatności PayNow
  • BLIK
  • karty Visa/Mastercard
  • Google Pay
  • PayPal

oraz przelew bankowy i płatność za pobraniem.

Jaki jest numer konta, na który należy dokonać płatności?

Płatności należy dokonać na następujące dane:
86 1140 2004 0000 3102 7817 0128
Cybuch Piotr Mołoniewicz
ul. Dąbrowszczaków 6/24
03-474 Warszawa

Czy zamówienie można opłacić w sklepie stacjonarnym?

Tak, w tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać opcję płatności przy odbiorze.

Jak dokonać zakupu z wykorzystaniem karty podarunkowej?

Aby wykorzystać kartę podarunkową przy robieniu zakupów, prosimy wpisać numer karty podarunkowej w polu kodu rabatowego podczas wypełniania danych zamówienia.

W jaki sposób da się zrealizować otrzymany kupon rabatowy?

Aby wykorzystać kupon rabatowy przy robieniu zakupów, prosimy wpisać numer kodu podczas wypełniania danych zamówienia.

Jaki jest termin dokonania płatności za złożone zamówienie?

Płatności za złożone zamówienia należy dokonać w ciągu trzech dni.

Wysyłka

Jakie są możliwe formy dostawy i ich koszty?

Korzystamy z następujących form dostawy:

Kurier InPost – 18.00 PLN
Kurier InPost za pobraniem – 20.00 PLN
Paczkomaty InPost – 16.00 PLN
Paczkomaty InPost za pobraniem – 18.00 PLN
Paczkomaty InPost dostawa w weekend – 22.00 PLN
Paczkomaty InPost dostawa w weekend za pobraniem – 24.00 PLN
Kurier UPS – 20.00 PLN
Kurier UPS za pobraniem – 23.00 PLN
UPS Access Point (do 10kg) – 23 zł PLN
UPS Access Point (do 10kg) za pobraniem – 25 zł PLN

Zamówienia powyżej 500 zł są wysyłane za darmo!

Czy zamówienie można odebrać w sklepie stacjonarnym?

Tak, istnieje możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym.

Czy można zamówić towar za granicę?

Tak, po złożonym zamówieniu proszę czekać na kontakt w celu otrzymania kosztu całego zamówienia wraz z wyliczonym kosztem wysyłki.

Zwroty i reklamacje

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Na wstępie należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy kupna sprzedaży, do pobrania tutaj i dołączyć go do zwracanego towaru.

Następnie zwrotu produktu można dokonać za pośrednictwem firmy InPost, na stronie https://szybkiezwroty.pl/.

Czy towar zamówiony przez internet można zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Tak, towar zamówiony w sklepie internetowym można zwrócić w sklepie stacjonarnym.

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru przesyłką pobraniową?

Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

Co robić w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem?

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny.

Co robić w przypadku otrzymania znacznie uszkodzonej paczki?

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny z nami.

Jak złożyć reklamację wadliwego towaru?

W celu złożenia reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny.

Jak długo trwa termin reklamacji produktu?

Termin reklamacji produktu trwa do 14 dni roboczych.

Czy towar sprzedawany w sklepie objęty jest gwarancją?

Gwarancja podana jest w opisie produktów.

Menu
Sklep
Moje konto
Koszyk
Click outside to hide the comparison bar
Compare