Zamówienia

Możliwość ta jest dostępna dla klientów posiadających konto firmowe. W pierwszej kolejności należy założyć konto i wypełnić dane adresowe konta (Moje Konto -> Adresy), w tym adres wysyłki i adres rozliczeniowy z NIP firmy włącznie. Po wprowadzeniu danych prosimy o kontakt, np. przez formularz kontaktowy, panel Messenger lub email na adres sklep@cybuchshisha.pl z prośbą o aktywację konta firmowego. W wiadomości należy wyraźnie wskazać adres email, na które zostało zarejestrowane konto na stronie sklepu. Po aktywacji będzie można zamawiać tytoń na identycznych zasadach, co inne produkty.

W celu dokonania zmiany w złożonym zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt – najlepiej telefoniczny.

Aby połączyć dwa oddzielne zamówienia, przy składaniu drugiego z nich prosimy wpisać w polu „uwagi” numer poprzedniego.

Na podany w zamówieniu adres email wysyłany jest link do strony internetowej, na której można śledzić status wysyłki.

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia, zaś te złożone później, następnego. Wysyłka trwa z reguły 1 dzień, sporadycznie 2 dni. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 48 godzin.

Płatności

Płatności należy dokonać na następujące dane:
86 1140 2004 0000 3102 7817 0128
Cybuch Piotr Mołoniewicz
ul. Dąbrowszczaków 6/24
03-474 Warszawa

Tak, w tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać opcję płatności przy odbiorze.

Aby wykorzystać kartę podarunkową przy robieniu zakupów, prosimy wpisać numer karty podarunkowej w polu kodu rabatowego podczas wypełniania danych zamówienia.

Aby wykorzystać kupon rabatowy przy robieniu zakupów, prosimy wpisać numer kodu podczas wypełniania danych zamówienia.

Płatności za złożone zamówienia należy dokonać w ciągu trzech dni.

Wysyłka

Korzystamy z następujących form dostawy:
Paczkomat InPost, płatność z góry – 14 zł
Paczkomat InPost za pobraniem – 16 zł
Kurier InPost, płatność z góry – 16 zł
Kurier InPost za pobraniem – 18 zł
Kurier UPS, płatność z góry – 21 zł
Kurier UPS za pobraniem – 18 zł
UPS Access Point (do 10kg), płatność z góry – 21 zł
UPS Access Point (do 10kg) za pobraniem – 23 zł

Zamówienia powyżej 300 zł są wysyłane bez opłat.

Tak, istnieje możliwość odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym.

Tak, po złożonym zamówieniu proszę czekać na kontakt w celu otrzymania kosztu całego zamówienia wraz z wyliczonym kosztem wysyłki.

Zwroty i reklamacje

Na wstępie należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy kupna sprzedaży, do pobrania tutaj i dołączyć go do zwracanego towaru.

Następnie zwrotu produktu można dokonać za pośrednictwem firmy InPost, na stronie https://szybkiezwroty.pl/.

Tak, towar zamówiony w sklepie internetowym można zwrócić w sklepie stacjonarnym.

Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny.

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny z nami.

W celu złożenia reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny.

Termin reklamacji produktu trwa do 48 godzin.

Gwarancja podana jest w opisie produktów.